duminică, 6 februarie 2022

Trei bărbaţi vorbesc despre cadourile pe care le-au luat soţiilor de Valentine’s Day: "I-am luat un Ferrari"


Trei bărbaţi vorbesc despre cadourile pe care le-au luat soţiilor de Valentine’s Day:
Primul bărbat:
- Cadoul meu ajunge la o suta în 8 secunde. I-am luat un Porsche.
Al doilea bărbat:


- Ce i-am luat eu ajunge la o sută în cinci secunde. I-am luat un Ferrari.
Al treilea bărbat:
- Ce i-am luat eu ajunge la o sută într-o secundă. I-am luat un cântar.😅😆😇
Este un banc tratati-l ca atare!

Bonus

Un tip agata o femeie extrem de grasa si o duce acasa; 
Ajung ei in pat si tipul se suie pe ea…
– Dupa cateva momente o intreaba:
– Auzi draga, ai ceva impotriva sa sting lampa asta din tavan?
– Nu, de ce, esti pudic?
– A, nu, dar ma cam arde la b*ci!…😅


Sotia intreba:
– Unde ma scoti diseara , de valentines day ?
– Eu nu ies cu femei maritate !
– Dar sunt sotia ta !
– Nu fac exceptii.😇
Sunt bancuri si trebuie tratate ca atare!

Citeşte şi: