sâmbătă, 29 ianuarie 2022

Într-o zi Bulă îi vede păsărica maică-sii când ieşea de la duş şi o întreabă: "Mamă, ce e asta?"


Într-o zi Bulă îi vede păsărica maică-sii când ieşea de la duş şi o întreabă: 
– Mamă, ce e asta?
Maică-sa ruşinată:
– Oh, Bulişor, ăsta e buretele meu negru de spălat.
Câteva zile mai târziu, Bulă varsă un pahar de lapte pe podea şi strigă:
– Mami, adu-mi repede buretele ăla negru să curăţ podeaua!
Maică-sa, luată pe nepregătite răspunde:


– L-am pierdut, dragă…
Nu trec câteva zile şi Bulă strigă disperat prin casă:
– Mami,mami, ţi-am găsit buretele!
– Unde, dragă?
– E la vecina, se şterge tata pe faţă cu el…😅😆😇
Este un banc tratati-l ca atare!

Bonus

Vin acasă într-o noapte acasă şi soţia mea îmi spune:
– Vezi că ai tricoul invers!
– Zici? am întrebat, privind în oglindă.
– Da, nu pot să cred că ai umblat aşa toată ziua, arăţi ridicol, mi-a răspuns.
– Să ştii că mi s-a părut mie că e prea larg la gât… şi foarte strâns pe talie…😅


Doi români vorbesc :
– Zi-mi, te rog trei preşedinţi sau domnitori români care au purtat sau poartă barbă?
– Mă rog: Ferdinand, Cuza, Mihai Viteazul
– Acum, zi-mi trei animale care fac c*c*reze !
– Să zicem : capra, oaia, iepurele…
– Şi, la final, zi-mi denumirea a trei lacuri din ţara celor o mie de lacuri, Finlanda!
– Eşti nebun, de unde vrei să ştiu?
– Păi vezi, cu un român nu poţi discuta decât despre politică şi rahaturi…😇
Sunt bancuri si trebuie tratate ca atare!

Citeşte şi: