luni, 31 ianuarie 2022

O femeie trage un pui de somn in dupa-amiaza zilei de Valentine’s Day: "Tocmai ce am visat ca mi-ai dat un colier de diamante"


O femeie trage un pui de somn in dupa-amiaza zilei de Valentine’s Day, dupa care se trezeste si ii spune sotului:
“Tocmai ce am visat ca mi-ai dat un colier de diamante superb si foarte scump pentru Ziua Indragostitilor! Ce crezi ca inseamna?” Barbatul ii spune: 


“Vei sti diseara.” Mai tarziu vine sotul acasa cu un pachet mic pentru ea. 
Femeia sarind in sus de fericire il deschide si gaseste inauntru o carte numita: “Interpretarea viselor”.😅😆😇
Este un banc tratati-l ca atare!

Bonus

Un prinț a fost pus sub o vrajă, astfel încat să poată vorbi doar un cuvant în fiecare an. Dacă nu vorbește timp de doi ani, în următorul an poate vorbi două cuvinte și așa mai departe. 
Într-o zi, el se îndrăgostește nebunește de o femeie superbă și se abține de la a vorbi doi ani pentru a o putea numi “draga mea”. Apoi a vrut să-i spună ca o iubește, așa că a mai așteptat doi ani. La sfârșitul celor patru ani a vrut să-i ceară mâna, așa că a mai așteptat încă patru ani.😅


De Ziua Îndrăgostiţilor, bărbatul vine acasă cu un buchet mare, mare de flori
Nevasta îl ia nervoasă din mâna lui şi se plânge: 
– Grozav, acum trebuie să mă simt şi eu să mă pun în pat şi stau cu picioarele desfăcute, nu? El îi răspunde mirat: 
-Păi nu mai avem nici o vază în casă unde să arunci florile?😇
Sunt bancuri si trebuie tratate ca atare!

Citeşte şi: