duminică, 1 decembrie 2019

Soția, îi face o vizită prietenului de familie care este doctor. "Soțul meu, nu îmi mai acordă nici o atenție!"

Soția, îi face o vizită prietenului de familie care este doctor.
- Doctore, Gigi soțul meu nu mai e așa cum îl știi tu, de ceva vreme nu îmi mai acorda nici o atenție!
Manancă, se întorce cu fața la perete și se culcă.
- Ia tu prafurile astea, i le pui fară să observe în mâncare....
S-au întalnit iarași peste 5 zile.
- Ei cum e cu soțul?..
- Doctore, e prea de tot! I-am pus în ciorbă, prafurile și după nici 5 minute s-a schimbat la față, a sărit pe mine și acolo pe masă m-a aranjat!

>>  Folosind această metodă veți arăta mai tânără cu 15 ani  >>

- Ei! Între soți se permite!
- Da!!!... Dar eram la restaurant!!! 😀😂😁
Este un banc tratati-l ca atare!

Citește și: