marți, 25 ianuarie 2022

Intra un tip in biserica pentru a se spovedi. Preotul il intreaba: "Cu ce ai pacatuit, fiul meu?"


Intra un tip in biserica pentru a se spovedi. Preotul il intreaba: 
– Cu ce ai pacatuit, fiul meu?
– Parinte, eu sunt foarte lacom.
– Lacomia este un pacat greu. Pentru a te ierta, trebuie sa dai 50 de euro primului om intalnit in calea ta.
– 50 de euro, unui necunoscut?


– Fiul meu, daca vrei sa ajungi la calea cea dreapta cu asta trebuie sa incepi.
Iese tipul din biserica, afara nimeni, merge un pic vede o femeie, pantofi cu toc inalt, fusta mini, fardata strident. Se apropie de ea, ii intinde 50 de euro si-i spune:
– Uite banii astia…
– Nu, e prea putin, trebuie macar 100!
– De ce 100? Parintele a zis 50.
– Pai da, dar parintele e de al casei...😅😆😇
Este un banc tratati-l ca atare!

Bonus

Un Negru se întâlneste cu Dumnezeu:
- Doamne, de ce m-ai facut asa negru??
- Tu traiesti în jungla, trebuie sa te ascunzi în colturile întunecate ale periculoasei jungle ca sa scapi de pericole.
- Doamne, de ce am parul mic si cret??
- Tu te cateri prin copaci, si daca l-ai avea altfel te-ai agata cu el de crengi.
- Doamne, de ce am dintii asa mari si puternici??
- Tu traiesti în jungla, deci trebuie sa poti mânca roadele junglei, adica radacini tari, fructe deliciose si carne cruda.
- Doamne, dar atunci de ce m-ai lasat sa ma nasc în mijlocul NewYork-ului?😅


După o seară romantică şi foarte reusită el o conduce pe ea acasă.
Chiar înainte să treacă pragul, tipa se întoarce către el, il săruta și ii șopteste:
– Ce-ai zice să rămâi aici peste noapte?
– Nu, mulțumesc. Ii raspunde el si pleaca spre stația de autobuz.
Pe drum tipul se tot gandeste:
– Ce naiba vroia tipa asta să fac singur toată noaptea în fața ușii????!😇
Sunt bancuri si trebuie tratate ca atare!

Citeşte şi: