luni, 3 ianuarie 2022

Sotul si soția la restaurant. "Soția îl întreabă: Cine e tipa asta obraznică?"


Sotul si soția la restaurant.
La un moment dat apare o tânară foarte sexy care îl saluta pe soț într-un mod foarte intim.
Soția îl întreabă:
– Cine e tipa asta obraznică? 
– Amanta mea, îi răspunde soțul.
– Nu ți-e rușine? Să știi că îmi iau lucrurile și plec la mama!
– Foarte bine, îi răspunde soțul, dar să știi că atunci adio shopping la Milano, sky în Alpi și croaziere pe Mediterană! Soțiia mănâncă în tăcere, iar peste o vreme,


Intră în local prietenul familiei, la braț cu o tânără blondă, sexy și foarte elegantă.
– Cine-i tipa cu care este amicul tău?, întreabă soția.
– Amanta lui.
După câteva minute de reflecție, soția exclamă:
– Tot a noastră-i mai frumoasă!😅😆😇
Este un banc tratati-l ca atare!

Bonus

Vorbesc doi prieteni:
- Frate, sunt şocat, nevastă-mea vrea să facă dragoste în trei!
- De ce? Nu e chiar rău, gândeşte-te şi tu, senzaţii noi, vă mai împrospătaţi şi voi relaţia. Priveşte din alt punct de vedere, e chiar cool, care e problema ta?!
- Problema mea este că eu nu sunt pe listă!😅


Un june își conduce prietena, noaptea, acasă, după petrecerea de la club. 
La poarta fetei junele se reazămă cu cotul de perete și începe vrăjeala la greu. 
După vreo 15 minute se deschide ușa și tatăl fetei îi zice, chior de somn:
- A zis nevastă-mea că se culcă ea cu tine, numai ia cotul de pe interfon.😇
Sunt bancuri si trebuie tratate ca atare!

Citeşte şi: