joi, 23 decembrie 2021

Top cinci bancuri despre Craciun si Mos Craciun


Moș Crăciun intră intr-un magazin care vindea perdele. 
El spune vânzătorul, “aș dori să cumper o pereche de perdele roz.”
El i-a arătat mai multe modele, dar Mos Craciun se gândea ce să aleagă
În cele din urmă, el selectează un minunat print floral roz.
Vanzatorul l-a întrebat ce dimensiune avea nevoie.
Moș Crăciun răspunde, “Cincisprezece centimetri.”

“Cincisprezece centimetri?”, A întrebat vanzatorul. “Asta sună foarte mic, în ce cameră le puneți?”
Moș Crăciun îi spune că acestea nu sunt pentru o cameră, sunt pentru monitor de calculator.
Vânzătorul surprins răspunde, “Dar, domnule, calculatoarele nu au perdele!”
Mos Craciun spune, “Hellllooooooooo …….. Am Windows!”😇😆

Trei prietene îşi povesteau ce au primit de la Moş Crăciun:
– Eu am primit o pereche de ciorapi plasă şi o cutie de bomboane fine de ciocolată!
– Eu am primit o lenjerie de dantelă superbă şi o ciocolată mare cu alune!
A treia spuse fericită:
– Eu nu am primit nimic, dar a rămas până dimineaţa.😅


De Craciun, judecatorul il intreaba pe acuzat:
-De ce esti acuzat?.
Acuzatul raspunde:
– Mi-am facut cumparaturile de Craciun prea repede.
Judecatorul raspunde:
-Asta nu-i nici o crima, cu cat inainte?
La care acuzatul raspunde:
-Inainte de deschiderea magazinului.😇

-Stiti ce reprezinta varful de portelan care se pune la pomii de Craciun?
-O zana!
-De ce?
-Se zice ca zanele il ajuta pe Mos Craciun sa-si imparta cadourile si brazii de Craciun. Intr-un an Mosului i-a ramas un brad de prisos si a intrebat una din zane ce sa faca cu el. Si de aceea sta zana aceea in varful bradului…😅

Bunicul isi intreaba nepotul ce-ar vrea sa primeasca de Craciun.
– Vreau o bicicleta, un iPod, niste ghete de fotbal si Nintendo Wii, raspunse pustiul.
– Cand eram copil, spuse bunicul, primeam doar o portocala si un mar…
– Woooww, se mira nepotelul, un telefon mobil si un computer?!!!😇😆😅
Sunt bancuri si trebuie tratate ca atare!

Citeşte şi: