sâmbătă, 15 ianuarie 2022

Ion și nevastă-sa Maria stau in pat: "Marie, hai să facem dragoste!"


Ion și nevastă-sa Maria stau in pat...
EI o sărută pe umăr :
- Marie, hai să facem dragoste !
- Mă doare capul ingrozitor ! Am avut o zi tâmpită ! Maică-mea mă cicălește intr-una, la serviciu am de lucru in neștire, n-am avut o clipă liberă... Sunt ruptă de oboseală...
- Ințeleg dragă....Nu-i nimic...Somn ușor! A doua zi, Ion incearcă din nou.
Marie :


- Mă supără tare stomacul, cred că am făcut o indigestie...Peștele de la cină cred că nu era proaspăt.
- Nu-i nimic.. Înțeleg.
In a treia noapte, Ion incearcă din nou...
De astă dată Maria sare ca arsă :
- Ce dracu-i cu tine, Ioane? Ai devenit maniac! Trei nopți la rând ?!😇😆😅
Este un banc tratati-l ca atare!

Bonus

Doamna învățătoare îl intreabă pe Bulă:
– Ce parte de cuvânt este "ou"?
– Substantiv.
– Foarte bine, dar ce număr?
– Singular.
– Si ce gen?
– La întrebarea asta nu pot raspunde.
– De ce?
– Pentru că nu știu dacă din el va ieși o găină sau un cocoș!😅


Sotia unui director, trece pe la sot la lucru sa ii faca o surpriza.
Cand ajunge la biroul lui, cand intra, gaseste secretara stand in poala sotului ei:
Sotul, fara sa se piarda o secunda, continua parca ar dicta ceva:
– Deci domnilor, cu opriri la buget sau fara, va informez ca nu pot lucra in acest birou, doar cu un scaun, va rugam sa luati masuri!😇
Sunt bancuri si trebuie tratate ca atare!

Citeşte şi: