sâmbătă, 20 februarie 2021

Vine mama soacra acasa si îsi gaseste ginerele furios la culme: "Ce s-a întâmplat? Întreaba ea"


Vine mama soacra acasa si îsi gaseste ginerele furios la culme, împachetându-si bagajele:
– Ce s-a întâmplat? Întreaba ea.
– Ce s-a întâmplat?! Rabufni ginerele. Îti spun eu ce s-a întâmplat!… 
I-am trimis un e-mail neveste-mii în care i-am spus ca astazi ma întorc acasa din calatoria mea. Când am ajuns acasa, ghici ce-am gasit? 


Nevasta-mea, da, Maria mea, se tavalea cu un tip în patul nostru matrimonial! Acesta este sfârsitul casniciei noastre, voi pleca pentru totdeauna!
– Calmeaza-te, îi zice soacra-sa. Ceva nu e în regula în toata povestea asta. Maria nu ar face niciodata asa ceva! Stai numai o clipa, sa ma duc sa verific ce s-a întâmplat…


Dupa câteva momente, intra soacra-sa înapoi în camera afisând un zâmbet larg si-i zice ginerelui:
– Vezi, Ti-am spus eu ca trebuie sa existe o explicatie simpla:
Maria nu a primit nici un e-mail!😅😇😆
Este un banc tratati-l ca atare!

Citeste si: