luni, 22 februarie 2021

Două prietene virgine iși povesteau tot ce făceau. "Una dintre ele pleacă intr-o excursie și se intoarce dezvirginată"


Două prietene virgine iși povesteau tot ce făceau.
Una dintre ele pleacă intr-o excursie și se intoarce dezvirginată.
Cealaltă o intreabă:
- Cum e? Povestește-mi!
- Prima dată este oribil, doare de nu-ți imaginezi; dar apoi e nemaipomenit!
Prietena sa, intrigată, intreabă:
- Cam cum doare? Ca durerea de cap, de stomac?
- Nuuuu!


- Atunci cum? Ca durerea de spate, de măsea, de urechi?
- Da! E ca durerea de măsea!
- De ce ca durerea de măsea?
- Pentru că te doare, dar nu vrei să ți-o scoată!😅😇😆
Este un banc tratati-l ca atare!

Bonus:

Iubitule, unde e cadoul meu?
– Iubito vezi Ferrari-ul ăla roşu de afară?
– Vai, iubitule...
– Ţi-am luat un ruj de aceeaşi culoare...😅


De 8 Martie, intr-un birou, o tipă iși sună soțul:
– Vai, dragule! Toate colegele mele au primit flori! Sunt superbe!
– Probabil de-aia au și primit …😆


M-a sunat soţia şi îmi zice: 
– Trei colege au primit flori de 8 Martie, sunt minunate. 
– Probabil d-aia au primit flori. 😇
Sunt bancuri si trebuie tratate ca atare!

Citește și: