miercuri, 10 februarie 2021

Mergea unu’ fericit pe strada si se intalneste cu un prieten: "De ce esti asa fericit? Pai tocmai m-am insurat!"


Mergea unu’ fericit pe strada si se intalneste cu un prieten.
– Ce-ai, ma, de esti asa fericit?
– Pai tocmai m-am insurat!
– Serios? Braavo! Si cine e aleasa?
– Aaa…nu cred ca o stii…e Alinuta.
– Alinuta? E o curva, bahh spune prietenul si pleaca.


Mai tarziu se intalneste cu alt prieten.
– Ce faci? intreaba prietenul
– Foarte bine!
– De ce?
– Pai tocmai m-am insurat cu Alinuta.
– Cu curva aia, ma?


De data asta fiind trist, isi intalneste alt amic.
– Ce faci? De ce esti trist?
– Pai… tocmai m-am casatorit si toata lumea zice ca sotia mea e o curva…
– Ce? Si ii lasi sa te afecteze? Omule, nu ii asculta pe altii daca ea e nevasta ta, atunci numai tu ai voie sa decizi cum e. Bine macar ca nu e Alinuta!😅😇😆
Este un banc tratati-l ca atare!

Citește și: