joi, 25 februarie 2021

O femeie în autobuz vorbeste tare la telefon: "Iti închipui draga, intru în dormitor, iar acolo el, se giugiulea cu vecina!"


O femeie aflata în autobuz vorbeste tare la telefon:
– … îti închipui draga, intru eu în dormitor, iar acolo el, nesimtitul, se giugiulea cu vecina noastra! Vazând eu asta, în vârful degetelor m-am furisat la bucatarie si am luat… ioiii!... sorry Anco, e oprirea mea, trebuie sa cobor. Seara la ora 18 când ies de la serviciu, îti povestesc mai departe..Pa, pa..,


18 seara. Aceeasi femeie urca în autobuz, iar acolo cam aceiasi pasageri. Usile se închid, iar în ultimul moment, gâfâind, reuseste sa intre si o batrâna care abia îsi tragea sufletul:

– Off.. Nu am întârziat? – si uitându-se la ceas, apoi la femeie, zice:
– Ce te holbezi asa la mine? Sun-o pe Anca, e 6!😅😇😆
Este un banc tratati-l ca atare!

Citește și: