miercuri, 23 septembrie 2020

O doamnă super-bogată dă un anunț într-un ziar: “Doamnă, ofer 1.000.000$ celui care îmi va oferi 100 de orgasme”


O doamnă super-bogată dă un anunț într-un ziar internațional: “Doamnă, ofer 1.000.000$ celui care îmi va oferi 100 de orgasme într-o noapte”. A doua zi se prezintă la ea un american
- Eu sunt rău, dar’ rău de tot și-am să te rup în doua! Trece americanul la treabă și-i dă bătaie: o dată, de 10 ori, de 20 de ori… când îi moare “problema”. A treia zi vine un rus
 - Cucoană, fii pregatită de ce-i mai rău! Beau o vodcă și vin!… și începe rusul: o dată, de 10 ori, 20, 30 … 70 și îl lasă și pe el “treaba”. Într-un târziu vine și un ardelean
- Domniță dragă, mai e valabil anunțul cela? - Normal că mai este! 
 - No, bine, c-am venit și io să te dezmierd nițel, dar am o problemă: nu știu defel a numara.
- Păi, nu-ți fă probleme, la fiecare orgasm tragem o linie cu creta pe podea
- No bine dară… Și începe și ardeleanul să “tragă la vâsle”, de 10 ori… 30… 70… 90… 


Doamna se sperie și își spune în gând: “Mai, dar cum să-i dau eu țaranului astuia 1.000.000$ și am și obosit”. Și începe să trișeze: 91, 91, 93, 93, 93, 93. 
- Dar bine, domniță, dară n-o mai fost 93 o dată? 
- Nu, mă țărane
– Binelea coniță. Știi ce zic io, domniță dragă, vezi că ne-am încurcat. Așa că hai mai bine să ștergem totul și s-o luăm de la capăt!😅😆😇
Este un banc tratati-l ca atare!

Citește și: