marți, 28 aprilie 2020

Ion și Maria se întalnesc pe stradă: "Ioane, vin de la doctor, am o boală"

Ion și Maria se întalnesc pe stradă, la trei zile după ce facuse amor.
- Sarut mâna, Marie. Da' ce-i cu tine, ești supărată?
- Ioane, vin de la doctor, am o boală... Ceva cu s...
- Aoleu, ce boală?
- Si...., su..., sa... Nu -mi aduc aminte...
Deznăjduit, Ion dă fuga la doctor.
- Doctore, am facut amore cu o femeie și astazi am aflat că are o boală care începe cu s...
- Baiete este grav, până aflăm despre ce este vorba, îți voi injecta masiv penicilină, preventiv.

>>  Cum poți vindeca durerea articulară și osteocondroza ➥

După o săptămână de la incident, Ion cu Maria se reîntâlnesc întâmplator, în același loc.
- Ioane, ce bine că te văd, mi-am amintit ce boală am.
- Lasă-mă dracului, că m-am nenorocit! M-a părăsit nevasta, m-au dat afară de la serviciu, mă ocolesc toți prietenii, dorm sub pod...
Ioane, stai să-ți spun ce boală am: scleroza!!!😁😀😂
Este un banc tratati-l ca atare!

Citește și: