luni, 27 aprilie 2020

Un ardelean în tren. Lângă el, un sac blochează culoarul. Controlorul îi zice: "Domnule pune sacul acolo, sus"

Un ardelean în tren. Lângă el, un sac uriaș blochează culoarul. Trece controlorul și-i zice:
- Ia, domnule,sacul și pune-l acolo, sus, în compartiment, că este destul loc, nu mai încurcă circulația!
- No, las, că-l pun eu....
După un timp, controlorul revine:
- Bade, nu ți-am spus să iei sacul ăsta din drum și să-l pui sus în compartiment?
- No, las, că-l pun - raspunde ardeleanul.
- Mă, să nu te joci cu mine - adaugă controlorul - că-ți trag o amendă de nu te vezi!
După un timp, controlorul apare din nou:

>> Cum poți vindeca durerea articulară și osteocondroza ➥

- Cum, mă, n-ai pus sacul unde trebuie, să nu mai încurci lumea? Ei, lasă, că vezi acum pe dracu!
Și, nici una, nici două, îi arde o amendă usturătoare.
Ardeleanul platește, iar controlorul pleacă.
Dar un alt călător, care văzuse totul, nu se abține și-l întreabă pe ardelean:
- Bine, domle, ai preferat să plătești amenda? Ce mare greutate era să pui sacul unde ți s-a spus?
La care bietul ardelean răspunde:
- Păi, cum să-l pun, domnule dragă, că nu-i sacul meu!😀😂😁
Este un banc tratati-l ca atare!

Citește și: