sâmbătă, 24 august 2019

Un tip îi povestește unui prieten: "Buda era din aur!"

Un tip îi povestește unui prieten:
- Băi, ce lux avea în casă amicul care a dat petrecerea de aseară!
- Ce lux putea sa aiba?
- Crede-mă, și buda era din aur!
- Nu te cred nici mort!

>> Cum să slăbești 43 kg și să începi din nou o viața normală >>

Ajung oamenii la locul faptei, sună la usă, răspunde soția gazdei.
-Îmi cer scuze, doamnă, stiți, eu am fost la petrecerea dvs de aseară și i-am povestit amicului că aveți și buda din aur, iar el nu mă crede. Ne lasați un pic înăuntru ca să-i arăt?
Soțul:
- Cine-i, dragă?!
- Niște amici de-ai tăi, iar daca vii si tu încoace ai să afli și cine ți s-a c...at azi-noapte în trombon... 😀😂😁
Este un banc tratati-l ca atare!

Citește și:

>> Bunicul de 80 de ani la telefon: "Doresc să particip la jocul telefonic" <<
>> Detoxifierea cu lămâie este una dintre cele mai cunoscute diete <<
>> „Ai făcut curat?”, o întreb pe nevastă-mea <<