vineri, 23 august 2019

„Ai făcut curat?”, o întreb pe nevastă-mea

- Bineînțeles c-am făcut curat !!, a țipat la mine. „Cine altcineva s-o facă? Doar nu tu, nu-i asa? Bineînțeles ca nu tu, tu doar o freci aiurea p-aici.
Nu ajuți la curățenie, nu m-ajuți la bucătarie, nu ai grijă de copii…nici măcar câinele nu-l scoți p-afară!”

>> Cum să slăbești 43 kg și să începi din nou o viața normală >>

- OK…ai vazut cumva o foaie de hârtie pe undeva?, am întrebat-o. „Aveam niște planuri și o schiță.
- Aha, domnul inteligent s-a apucat de planuri și schițe acum…nu, n-am văzut schițele tale idioate.
- La naiba…urma să tai copacii și florile din curte si sa pavez.”
- Sa pavezi ??, striga ea. „Doar peste cadavrul meu !”
- Aha ! Deci AI VAZUT planurile !! 😀😂😁
Este un banc tratati-l ca atare!

Citește și:

>> Maria dupa doar 3 luni de relație cu Ion, naște <<
>> Un student îi scrie tatălui: “Trimite-mi 100 de lei să îmi cumpar un dicționar"<<
>> Soțul îsi face amanta și îi scrie soției <<