joi, 22 august 2019

Bunicul de 80 de ani la telefon: "Doresc să particip la jocul telefonic"

Bunicul de 80 de ani la telefon:
-Alo, doresc să particip la jocul telefonic anuntat.
-Foarte bine! Am trei întrebari, v-ați pregătit?
-Da!
-Deci, CE ESTE: are două roți, un ghidon și se poate folosi pentru deplasare?
-Bicicleta!
-Nu-i rau, dar noi în mod concret ne-am gandit la Mountain-bike.
-A doua întrebare. CE ESTE: are patru roți, un volan și se poate folosi pentru deplasare?
-Mașina!
-Nu-i rau dar noi în mod concret ne-am gândit la Volvo.
-Urmeaza ultima, cea de a treia întrebare. Pentru a caștiga trebuie să dați
raspunsul corect! V-ați pregătit?

>> Descoperire revoluționară! Spune NU psoriazisului chiar acum! >>

-Da!
-Deci, CE ESTE: are aripi, este condus de un pilot și se poate folosi pentru deplasare?
-Avion!
-Nu e rău! dar ne pare rău, în lipsa raspunsului corect ai pierdut! Noi în mod concret ne-am gândit la Concorde. Vă multumim pentru joc, vă așteptăm si în viitor, la revedere!
La care batranul: Îmi cer scuze, dar vă rog permiteți-mi să pun si eu o întrebare.
-Poftiți.
-CE ESTE: sta pe trotuar si îsi vinde corpul pentru placeri sexuale?
-Curva!
-Nu-i rău, dar eu în mod concret m-am gâdit la ma-ta! 😀😂😁
Este un banc tratati-l ca atare!

Citește și:

>> Doi prieteni opresc să facă plinul la o benzinărie <<
>> Un cuplu era în vacanță în Pakistan <<
>> O doamnă, fiţoasă la medic, "Doctore, am fost înţepată de o viespe" <<