miercuri, 21 august 2019

O tipă frumoasă, blondă și apetisantă avea o papagăliță

O tipă frumoasă, blondă si apetisantă avea o papagăliță, care o imita mai mereu. Când ajungea acasă,obișnuia să se așeze în fața oglinzii și sa zică: "- Sunt frumoasă, sexi și îmi place să fac sex". Papagălița la fel, repetaă dupa ea. Toate bune, însă, pâna într-o zi, când vine un preot în vizită:

>> Cum să slăbești 43 kg și să începi din nou o viața normală >>

- Vai, ce papagal frumos aveți. 
La scurt timp papagălița începe: "Sunt frumoasă, sexi și îmi place să fac sex". 
Preotul oripilat, spune:
- Vai, cum se poate una ca asta!? Eu am doi papagali care citesc din biblie si se roagă toată ziua. Da-mi papagălița mie 2-3 zile ca să o reeduc. Zis și facut. Ajunge papagălița în mijlocul papagalilor preotului și începe cum era învațată: 
- Sunt frumoasă, sexi și îmi place să fac sex, la care unul din papagali zice: 
-Vezi, băi, că nu ne-am rugat degeaba? 😀😂😁
Este un banc tratati-l ca atare!

Citește și: 

>> Cum să arăți de 40 de ani la 60, fără intervenții chirurgicale <<
>> Cum să scapi de varice într-o săptămână <<
>> Cum este posibil să îti schimbi forma nasului de acasă <<