miercuri, 23 februarie 2022

O femeie se plânge unui doctor că soțul ei nu se mai ocupă deloc de ea


O femeie se plânge unui doctor că soțul ei nu se mai ocupă deloc de ea.
Ii oferă ăsta niște picaturi stimulant, din care trebuie să-i toarne 2-3 picături în ciorbă.
A doua zi femeia merge din nou la s*xolog.


- Doctore, doctore, mare minunăție s-a întâmplat ! N-am mai făcut asa s*#x de luni de zile, in loc de 2-3 picaturi i-am pus 20 !!! Și-a mâncat ciorba - nimic, a început al doilea fel de mâncare și la un moment dat.. îmi aruncă o privire de taur furios, a aruncat tot ce era pe masă.. m-a aruncat pe ea, iar când s-a apucat - timp de 2 ore nu s-a mai oprit!
- E bine! Asta ai vrut de la el ! Mai vrei să-ți dau picaturi ? întrebă doctorul..
- Sa fiu sinceră doctore.. Da.. asta am vrut.. a fost grozav si mi-a placut foarte mult !!! Dar mi-e rușine să mai intru a doua oară în acel restaurant !😅😆😇
Este un banc tratati-l ca atare!

Bonus

Bulă agață o femeie.
La avansurile lui, aceasta protestează indignată:
- Mai bine mi-o cos decât să  mă culc cu tine!  
Bulă tot insistă și, într-un  târziu, are câștig de cauză
După o noapte de dragoste sălbatică, mahmur și epuizat, îi spuse femeii:
- De cusut nu ți-o coase dar vreo două pense nu i-ar strica!😅


M-am trezit de dimineața să merg Ia Supermarket Ia cumpărături .
Coadă Ia mezeluri.
În fața mea o bătrânică cere, cu voce tremurândă:
- 50 de grame de parizer.
Eu in spatele ei, impresionat:
- Puneți, vă rog, 300 de grame, plătesc eu  diferența...
Bătrânica se întoarce și-mi zâmbește:
- Mulțumesc, dar pisica mea nu mănâncă decât proaspăt.😇😆
Sunt bancuri si trebuie tratate ca atare!

Citeşte şi: