luni, 20 decembrie 2021

John, cum ati petrecut Craciunul? "Am facut un pom de Craciun, l-am umplut de jucarii si..."


John, cum ati petrecut Craciunul? 
Am facut un pom de Craciun, l-am umplut de jucarii si tare ne-am bucurat.
- Si tu Jimmy?
- Am facut un pom de Craciun, am cumparat o multime de jucarii si tare ne-am bucurat.
- Dar tu Moritz?
- Noi avem o pravalie cu jucarii si ne-am uitat la rafturile goale si tare ne-am bucurat.😅😆😇
Este un banc tratati-l ca atare!

Bonus

Bulişor îi scrie lui Moş Crăciun:
- Anul asta, să-mi trimiţi un frăţior!
De Crăciun, Bulişor nu primeşte nimic. Supărat, îi scrie din nou lui Moş Crăciun:
- De ce nu mi-ai trimis frăţiorul?
Anul următor, primeşte o scrisoare de la Moş Crăciun.
- De ce nu mi-ai trimis-o pe mama ta?😅


Chiar inainte de Craciun, un politician cinstit, un avocat binevoitor si Mos Craciun se aflau in liftul unui hotel foarte select.
Inainte ca usa sa se deschida observa o bancnota de o suta de mii care zace pe jos.
Care dintre cei trei credeti o ridica??
Mos Craciun, desigur, ceilalti doi nici nu exista!😇
Sunt bancuri si trebuie tratate ca atare!

Citeşte şi: