miercuri, 15 decembrie 2021

Aş vrea să cumpăr un cadou pentru iubita mea. Puteţi să-mi daţi un sfat?


Aş vrea să cumpăr un cadou pentru iubita mea. 
Puteţi să-mi daţi un sfat?
– E tânără?
– Nu tocmai…
– E elegantă?
– Oarecum…


– E frumoasă?
– Nimic deosebit…
– Cultă?
– Foarte puţin…
– Atunci, uitaţi ce sfat vă dau: cumpăraţi cadoul pentru altcineva!
Este un banc tratati-l ca atare!😅😆😅

Bonus

Doua blonde hotărasc să meargă în pădure să-și caute un brad de Crăciun. 
După câteva ore de căutare una dintre ele îi spune celeilalte: 
Așa nu mai merge! Eu propun să luăm primul brad pe care îl gasim… nu mai contează dacă are globuri sau nu!😆


Blonda vine acasa de la medic.
- Ce ti-a zis doctorul?, intreaba sotul ei.
- A zis: trei sute de lei.
- Nu, voiam sa te intreb ce ai?
- Aveam doua sute.
- Nu, voiam sa te intreb ce problema ai?
- Problema era ca imi lipsea o suta de lei.😇
Sunt bancuri si trebuie tratate ca atare!

Citeşte şi: