marți, 7 decembrie 2021

O blonda intra disperata intr-o benzinarie: "Va rog sa ma ajutati. Mi-am uitat cheile in masina…"


O blonda intra disperata intr-o benzinarie: 
– Va rog sa ma ajutati. Mi-am uitat cheile in masina… 
Ce o sa ma fac acum?
Benzinarul se abtine sa nu rada si o intreaba:
– Macar a ramas geamul putin deschis?
– Da.
– Perfect, atunci incercati sa trageti cu aceasta sarma butonul de blocaj in sus si astfel puteti deschide usa.
– Va multumesc din suflet, zice blonda iesind cu bucata de sarma din benzinarie.


Dupa 15 minute intra un client in benzinarie razand in hohote.
– Ce s-a intamplat? intreaba benzinarul
– Afara , langa pompa de benzina sta o blonda care incearca sa deblocheze usa cu o sarma…
– Nimic, dar in masina mai e o blonda care tot zice: „mai la stanga”, ” mai la dreapta”, „mai jos”…
Este un banc tratati-l ca atare!

Bonus

Un beţiv rezemat de stâlpul din faţa blocului răsfoieşte agenda telefonului în plină noapte şi sună:
– E acasă soţul?
– Da! la celălalt capăt al firului.
Sună la alt număr:
– E acasă soţul ?
– Da!
Şi tot aşa, până una zice că nu-i acasă soţul. La care beţivul:
– Coboară atunci, să vezi dacă-s io!


Soţul vine acasă beat mort. Soţia strigă la el:
– Beţivule, porcule, parazitule, mai ai de gând să bei?
El tace. Ea din nou:
– Mai ai de gând să beeeiii?
El iarăşi tace.
– Hei, nu mai auzi bine, mai ai de gând să bei?
– No bine, hai, toarnă-mi un pahar, dacă insişti….
Sunt bancuri si trebuie tratate ca atare!

Citeşte şi: