luni, 29 noiembrie 2021

O discutie intre doi copii, in camera lor. "Ce-i vei cere lui Mos Craciun anul acesta?"


O discutie intre doi copii, in camera lor. 
Baietelul catre fetita:
– Ce-i vei cere lui Mos Craciun anul acesta?
– O papusica Barbie. Dar tu ?
– Eu ii voi cere un Tampax!
– Tampax? Ce e asta?


– Mmmm, habar n-am ! Dar zic la televizor ca daca-l folosesti poti merge la plaja in fiecare zi , sa mergi cu bicicleta, sa inoti in piscina, sa dansezi, sa alergi, sa faci o multime de lucruri … fara ca nimeni sa-si dea seama!😅😆😇
Este un bnac tratati-l ca atare!

Bonus

Două bătrâne sporovăiesc la o cafeluţă mică şi slabă:
– Am auzit, draga mea, că-ţi plac filmele deocheate!
– Şi de ce să nu-mi placă, în fond, la cei şaptezeci de ani ai mei e o plăcere total nevinovată.
– Da, dar îţi cumperi mereu bilet în primul rând din faţă. Nu vezi bine?
– Ba da, nici nu port ochelari, dar nu vreau să asist la ce se întâmplă în rândurile din spatele meu!😅


Doi tineri dansează la sentiment. Deodată ea îşi scoate sânul drept din decolteu şi întreabă:
– Auzi? E cumva sânul ăsta dezumflat?
El uimit la culme:
– Nu, nu!
Ea şi-l scoate şi pe cel stâng:
– E cumva sânul ăsta dezumflat?
– Nu, dar de ce întrebi?
– Bine, atunci poţi să-ţi iei cricul dintre picioare mele…😇
Sunt bancuri si trebuie tratate ca atare!

Citeşte şi: