sâmbătă, 25 septembrie 2021

Un soricel si un elefant stateau amândoi pe o piatra. "Bai elefantule, dar mare mai esti…"


Un soricel si un elefant stateau amândoi pe o piatra. 
La un moment dat se uita soricelul atent la elefant, îl masoara din cap pâna în picioare, si apoi spune destul de mirat:
– Bai elefantule, dar mare mai esti …
Elefantul fâstâcindu-se zice:
– Ce vrei ba, nu e vina mea ca am crescut atita. Asa e rasa mea, ce sa-i faci.
Dupa ceva timp, elefantul are o revelatie si se uita si el la soricel, masurându-l în toate directiile, si zice:


– Ba, da’ si tu, chiar ca esti prea mic!
La care soricelul destul de încurcat zice:
– Ce vrei ba, da’ am fost si bolnav.😅😇😆
Este un banc tratati-l ca atare!

Bonus

Un oltean participă la un concurs de balotat pe gât gogoşi: cine reuşeşte să mănânce 100 de gogoşi câştigă.
Se înfometează olteanul o săptămână apoi merge la concurs şi începe să halească rând pe rând gogoşile până la 99-a, apoi se opreşte şi nu mai poate continua. Se uită strâmb la ultima rămasa şi cu reproş in glas îi şopteşte:
– Dacă ştiam că tu eşti aia aşa îndărătnică, nu te mâncam eu pe tine prima!


Bulă a venit vânăt la birou
. Colegii, miraţi, l-au întrebat care este motivul unei bătăi atât de serioase.
– Mi-am scos soţia la un restaurant. Chelnerul mi-a luat întâi mie comanda şi i-am zis: “Vreau o friptură de vită, cu garnitură”. Apoi chelnerul m-a întrebat:
– “Nu vă îngrijorează vaca nebună?”
Şi eu i-am răspuns:
– “Nu, poate să-şi comande şi singură ce vrea”.

Citeşte şi: