duminică, 19 septembrie 2021

A fost odata un sarac un bogat si un betiv. Saracul se duce la un hotel: "Buna ziua aveti o camera pentru mine?"


A fost odata un sarac un bogat si un betiv. 
Intr-o zi se duce saracul la un hotel:
- Buna ziua aveti o camera pentru mine?
- Da ma, dar cred ca e bantuita.
- Nui nimic.
Se duce saracul in camera. Vine ora 12 noaptea,se aude o voce:
- Eu te-am facut si te pot duce de unde ai venit.
Se sperie saracul si se arunca pe geam. A doua zi vine bogatul:
- Buna ziua aveti o camera libera?
- Da ma dar cred ca e bantuita.
- Nui nimic.


Se duce si bogatul tot in aceasi camera. Vine 12 noaptea si iarasi se aude o voce:
- Eu te-am facut si te pot duce de unde ai venit.
Se sperie si acesta si se arunca pe geam.
A treia zi vine betivul:
- Buna ziua aveti o camera libera?
- Da ma dar cred ca e bantuita.
- Ni nimic.
Se duce si acesta in camera. Vine 12 noaptea si din nou se aude o voce:
- Eu te-am facut si te pot duce de unde ai venit.
Se scoala betivul din pat se duce la baie aprinde becul si vede un tip suit pe veceu care zicea'Eu te-am facut si te pot duce de unde ai venit'.😅😇😆
Este un banc tratati-l ca atare!

Bonus

O femeie se duce la un doctor stomatolog......
Buna ziua: zice doctoru,cu ce va pot ajuta..
La care femeia isi da pantalonii jos....
Doctoru zice: doamna aici nu este cabinet ortopedic este cabinet stomatologic...
Dupa care femeie se urca pe scaun si isi da si chilotzi jos.....
Doctoru zice doamna ,aici este cabinet stomatologic nu ginecologic.....
La care femeia raspunde doctorului:domnule doctor d-voastra i-ati pus placa barbatului meu,d-voastra mi-o scoatezti :)):))😅

Intra un betivan intr-un bar si ii zice vanzatoarei:
- Da mi un pahar de vodca, daca nu. ... ( si bate cu pumnul in masa)
Asta de frica ii da.
A doua zi la fel, a treia la fel.
Vanzatoare ii spune politistului ca o ameninta unul.
Urmtoarea zi sta politaiul sub tejghea.
Intra betivul:
- Da-mi o vodca, daca nu ....
- Daca nu ce? ( iese politaiul)
- Daca nu, plec.😇
Sunt bancuri si trebuie tratate ca atare!

Citeşte şi: