miercuri, 22 septembrie 2021

O blondă din Irlanda, ajunge la un Cazinou. "Simt că am mai mult noroc dacă sunt complet dezbracată"


O blondă din Irlanda, ajunge la un Cazinou. Părea un pic baută și a pariat 20.000 Euro pe o singură mână de zaruri. În același timp spuse:
– Sper să nu vă deranjez, dar simt că am mai mult noroc dacă sunt complet dezbracată.
Așa, își scoase toate hainele, aruncă zarul și strigă:
– Haide! Haide! Că mami are nevoie de hăinuțe noi!
Când zarul s-a oprit, începu să sară și să strige:
- Da! Da! Am câştigat!!!


A îmbrățișat angajații, pe fiecare din jucatorii de lângă ea, încasează banii, își ia hainele și pleacă repede.
Toți au rămas cu gurile căscate.
Într-un final, unul din angajați întreabă:
- Ce număr a ieșit?
Celălalt răspunde :
- Nu știu, m-am gândit c-ai văzut tu!
Este un banc tratati-l ca atare!

Bonus

Tiganul o gaseste pe Piranda în pat cu nasu’.
- Haoleo, te omor, fa, pai cu nasu’ ma înseli ?!
- Auzi ba tigane, ai luat carne?
- Nu…
- Ai luat cafea?
- Nu…
- Ai luat bautura?
- Nu…
- Pai atunci cu ce vrei sa-l tratez pe nasu’?😅


Două blonde stau de vorbă despre plictiseala vieţii de cuplu:
– Mie îmi merge foarte bine căsnicia.
– Şi care este secretul?
– Vorbesc cu el foarte drăgălaş, îl alint cu nume de insecte: “gândăcelule”, “greieraşule”, “fluturaşule”…
– Hmm, voi incerca si eu…
Merge blonda acasă şi-i spune soţului:
– Am sosit, păduchel!😇
Sunt bancuri si trebuie tratate ca atare!

Citeşte şi: