joi, 13 mai 2021

Bulă la școală. Învățătoarea: "Copii, dați exemplu de o propoziție simplă"


Bulă la școală. Învățătoarea:
- Copii, dați exemplu de o propoziție simplă.
Nimeni nu știe, doar Bulă cu mâna pe sus, agitat... 
Învățătoarea:
- Bulă, spune tu! Bulă se ridică și zice:
- Vaca paște.
- Bravo, Bulă! Foarte bine!- spuse învățătoarea. Acum, cine știe să dea exemplu de altă propoziție simplă.


Nimeni nu știe, doar același Bulă cu mâna pe sus, agitat... Învățătoarea, n-are încotro:
- Bine Bulă, spune tot tu! Bulă se ridică frumos și zice încrezător:
- Vaca paște.
- Măi Bulă, dar ai mai spus odată ''Vaca paște''
- Da, dar asta-i altă vacă...😅😇😆
Este un banc tratati-l ca atare!

Bonus

Micuțul Bulă către maică-sa:
- Mamă, ieri când eram în autobuz, tata mi-a zis să mă ridic si să ofer locul unei doamne.
- Foarte frumos din partea ta, Bulă!
- Dar mamă, eu stăteam în poală la tata!!😅


Bula prinde pestisorul de aur.
- Daca-mi dai drumul, iti indeplinesc orice dorinta! zise pestisorul.
- Serios? raspunse Bula. Ma, tu sigur esti pestisor?
- Bineinteles!
- Atunci adu-mi niste curvisoare!😇
Sunt bancuri si trebuie tratate ca atare!

Citeşte şi: