miercuri, 5 mai 2021

O blondă merge la medic: "Arată-mi unde te doare, îi spune medicul"


O blondă merge la medic, fiind foarte îngrijorată pentru că o doare tot corpul.
– Arată-mi unde te doare, îi spune medicul.
Blonda își pune degetul pe braț și zice:
– Au! Uite aici mă doare!
Apoi își pune degetul pe picior și strigă iar:
– Au!! Și aici mă doare!
Își atinge și nasul și se vaită iar:
– Vedeeeți? Peste tot mă doare!


Medicul zâmbește și îi spune:
– Domnișoară, nu te îngrijora. Nu e grav. Ți-ai rupt degetul arătător.😅😇😆
Este un banc tratati-l ca atare!

Bonus

Un polițist oprește o mașină condusă de o blondă deoarece mergea pe o stradă, cu sens unic, în contrasens:
– Stiți unde mergeți?
– Nu, dar trebuie să fie rău tare acolo! Toți se întorc…😇


Două prietene blonde discută:
– Eu ştiu să fac magie.
– Nu te cred!
Prima blondă stinge lumina.
A doua:
– Oauu, dar unde este lumina?
Prima blondă deschide frigiderul:
– Uite unde s-a ascuns!😅
Sunt bancuri si trebuie tratate ca atare!

Citeşte şi: