joi, 27 august 2020

Un tip și o tipă de la țară reveneau de la discotecă spre casă. Tânara îi spune: "Tare mi-e frică că o să mă violezi!!"


Un tip și o tipă de la țară reveneau de la discotecă spre casă. Ca să scurteze drumul, o iau printr-un lan de porumb. La un moment dat, tânara îi spune:
– Tare mi-e frică că o să ma violezi chiar acum!
– Nu te teme, că nu-ți fac nimic, o liniștește tipul.
Nu trec cinci minute și tipa zice iar:
– Tare mi-e frica că o să mă violezi chiar acum…
– Nu te teme, ca nu-ți fac chiar nimic.

>> Ciocolata care te scapă de 20 kilograme în numai o lună >>

După înca cinci minute, fata zice din nou:
– Serios, chiar mi-e frica că o să mă violezi chiar acum.
– Ti-am spus, nu are de ce să-ți fie frica, nu am de gând să te violez.
Cum mai trec înca cinci minute, tânara se enervează:
– Auzi bă tâmpitule, dar n-ai de gând să mă scapi odata de frica asta???😀😂😁
Este un banc tratati-l ca atare!

Citește și: