duminică, 16 august 2020

O femeie tânara extrem de atractivă ia avionul spre casă din Elveția. "Ma scuzați, Părinte, mi-ați face un mare serviciu?"


O femeie tânara extrem de atractivă ia avionul spre casă din Elveția. În avion, alături de ea ia loc un preot caruia i se adresează imediat:
- Ma scuzați, Părinte, mi-ați face un mare serviciu?
- Desigur, Copila mea, cu ce te-aș putea ajuta?
- Mi-am cumpărat un depilator electric excelent; am plătit foarte mult pentru el. Depașește cu mult limita de valoare a scutirii de vamă și mă tem că mi-l confiscă. Dar dumneavoastră, Părinte, ați putea să-l treceți la vamă ascunzându-l sub reverenda.
- Cu adevărat, aș putea să-l trec, dar te previn că niciodată n-am fost în stare să mint.
- Dar dumneavoastra aveți o față atât de cinstită încât nu vor întreba nimic - spuse tânara și dadu depilatorul preotului descumpănit.
După aterizare la vamă:
- Parinte, aveți ceva de vămuit? 
- Întreabă ofițerul vamal.
- Din creștet pâna la brâu n-am nimic de vămuit, fiule.

>> Adevărul despre micoză, cum poți scăpa de ea definitiv >> 

Acest răspuns bizar trezește suspiciunea vameșului așa că întreabă mai departe:
- Și sub brâu ?
- Păi am ceva magnific făcut pentru a servi femeilor, dar nu a fost folosit încă niciodată.
Vameșul râde cu lacrimi:
- În regula , treceți mai departe! Următorul!😀😂😁
Este un banc tratati-l ca atare!

Citește și: