duminică, 30 august 2020

Într-un club londonez un tip se apropie de altul, care citea liniștit un ziar: "Domnule, n-ați avea chef de o partida de șah?"


Într-un club londonez un tip se apropie de altul, care citea liniștit un ziar, lânga un ceai.
- Domnule, n-ați avea chef de o partida de șah?
- Îmi pare rău, domnul meu, dar am mai jucat o dată și mi s-a părut tare plictisitor.
- Iertați-ma domule. O zi placută!
A doua zi, același tip se adresează din nou celui care citea ziarul.
- Domnule, scuze pentru deranj. Suntem trei și am vrea sa jucam bridge. N-ați avea chef să jucați cu noi?
- Îmi pare rău, domnul meu, am jucat o dată și eu bridge, dar mi s-a părut un joc tare plictisitor.

>> Tratamentul cel mai eficient pentru tratarea prostatitei cronice >>

Urmatoarea zi, aceleași personaje:
- Domnule, vă deranjez din nou, cu scuzele de rigoare. Suntem douazeci și unu și am vrea să jucăm fotbal. N-ați avea chef...
- Îmi pare rău, dar am mai jucat fotbal o dată și...
- Vi s-a părut plictisitor!
- Da domnule, într-adevar. Dar uite, acum coboară scările fiul meu, poate are el chef.
- Ma scuzați, domnule, e singurul dumneavoastră copil, nu-i așa?
- Da.
- Mă gândeam eu...😀😂😁
Este un banc tratati-l ca atare!

Citește și: