luni, 4 mai 2020

Într-un bar, câțiva bărbați vizionau un meci, deodată sună un telefon: "Iubitule, tu ești?"

Cațiva bărbați într-un bar, vizionând o partidă împreună. Deodată sună un telefon. Unul dintre ei răspunde:
El: alo, da!
Ea: iubitule, tu ești? Nu te aud prea bine! Esti în bar?
El: da, draga mea.
Ea: dragul meu, sunt în fața unui magazin de blănuri și am văzut o haină de vizon prețioasă! Să o cumpăr?! Costă doar 3.000 de euro…
El: da. Desigur iubito! Cumpără-ți și o geantă să se asorteze!

 >> Cum poți vindeca durerea articulară și osteocondroza ➥

Ea: ești un înger… Dar știi, în după masa asta am trecut pe la un dealer auto și mă gândeam că ar cam fi timpul să-mi schimb mașina. N-o să-ți vină să crezi, au un BMW ultimul model și nici nu este așa de scump, 55.000 de euro. Să-l iau?!
El: scumpa mea, bineînțeles… Dar spune-le să ți-l dea cu toate opțiunile posibile.
Sotia, vazand ca toate rugamintele ei au succes, isi incerca norocul inca o data.
Dragul meu, îți amintești că mama ar dori să vină să locuiască cu noi. Hai să facem proba o luna și după aceea hotărâm.
El: bine, bine, dar asta-i tot, să nu-mi mai ceri și altceva, da, iubi?
Ea: da, da, e perfect. Oh, cât te ador, dragostea mea.
El: si eu, iubito… un pupic dulce.
Barbatul închise telefonul, se uită de jur împrejur și întrebă:
- Știe cineva al cui este mobilul acesta?😀😂😁
Este un banc tratati-l ca atare!

Citește și: