vineri, 17 aprilie 2020

Vine țiganu' acasă, în vinerea mare și spune către piranda lui: "Vezi fă că mă duc și eu la biserica, cică e Denie"

Vine țiganu' acasă, în vinerea mare și spune către piranda lui:
- Vezi fă că mă duc și eu la biserica, cică e Denie, poate primesc și eu ceva.
- Du-te mă.
Ajunge țiganu' la biserică, intră în mulțime și ascultă:
Preotul: "... și atunci L-au prins pe Isus, l-au biciuit, I-au pus coroana de spini și L-au răstignit alături de doi tâlhari..." Când aude țiganu', îl umflă plânsul și plângând iese afară și pleacă acasă dezamăgit crunt.
- Ia zi mă, ai fost la biserica? întreabă țigancă.
- Am fost fă, mai bine nu mă duceam.
- De ce mă?
- Auzi fă, niște români L-au prins pe unul, săracul, L-au bătut cu biciul, l-au pus coroana de spini și apoi L-au răstignit... săracul om, ce-o fi avut cu El?
Al doilea an, aceeiași zi, iar se duce țiganu' la biserica. Ascultă frumos slujba și preotul iar ajunge la pasajul cu pricina:

 >> Cum puteti elimina rapid şi definitiv paraziţi si viruşi ➥

- "... și atunci L-au prins pe Isus, l-au biciuit, I-au pus coroana de spini și L-au răstignit alături de doi tâlhari..."
Ridică țiganu' mâna și urlă cât îl țin plămânii:
- Haoleo mâncați-aș păi ce a mai căutat iar acolo? N-a știut ce-a pățit anul trecut?😀😂😁
Este un banc tratati-l ca atare!

Citește și: