duminică, 19 aprilie 2020

Calculatorul unui tip mergea ca naiba: "L-a sunat pe Gigel, puștiul de 17 ani care locuiește vizavi"

Calculatorul unui tip mergea ca naiba. De aceea, l-a sunat pe Gigel, puștiul de 17 ani care locuiește vizavi și al carui dormitor arată ca centrul de control de la NASA și l-a chemat pana la el... Gigel a butonat cam un minut și totul s-a rezolvat ca prin farmec.
Înainte să plece, l-am întrebat:
- Care era problema?
- O eroare “ID ten T”, mi-a răspuns. Nu voiam să par ignorant, dar nici nu voiam sa las lucrurile nelămurite.
- O eroare “ID ten T”? Ce-i aia? Explica-mi mai mult, poate că mai apare și când nu ești tu acasă...

>> Află cum să renunţi la fumat în doar 2 zile! ➥

Gigel s-a strâmbat:
- Chiar nu știi ce înseamnă?
- Nu, i-am răspuns.
- Scrie-o pe hartie si-ți vei da seama imediat. Si a ieșit repede.
Așa ca am scris-o pe hartie: I D 1 0 T. Și-mi era simpatic, afurisitul...😀😂😁
Este un banc tratati-l ca atare!

Citește și: