marți, 14 aprilie 2020

Un tip pleacă cu câinele la plimbare, se întoarce noaptea târziu: "Tinându-se de stâlpi, ajunge acasă"

Un tip pleacă cu câinele la plimbare și nu se întoarce pâna noaptea târziu.
Abia ținându-se de stâlpi, reușește să ajungă acasă.
Nevastă-sa îl ia la rost:
– Păi bine ma bețivane, chiar așa nesimțit ești? Câte beri ai băut?
– Trei.
– Sigur mă?
– Întreabă-l și pe câine!
– Câte beri a băut mă?
– Ham! ham! ham!
- Dar câte votci?
– Auuuuu!!!!!!😀😂😁
Este un banc tratati-l ca atare!

 >> Cum poți vindeca durerea articulară și osteocondroza ➥

Doi prieteni stateau de vorbă

Doi prieteni stateau de vorbă:
- Băi, de când cu coronavirusul, am hotărât cu nevasta sa facem cumparaturile pe rând. O zi eu, o zi ea, o zi eu...și tot asa...
- Tare. Si care e diferența?
- Păi acum o zi mâncam, o zi bem, o zi mancam, o zi bem...😀😂😁
Este un banc tratati-l ca atare!

Citește și: