joi, 16 aprilie 2020

Un individ iese din cazinou lefter și se duce la un taxi: "Sefule, zice catre taximetrist, cât mă costă să mă duci până la Giurgiu?"

Un individ iese din cazinou lefter și se duce la singurul taxi care se află in parcare:
- Sefule, zice catre taximetrist, cât mă costă să mă duci până la Giurgiu?
- 3 milioane
- N-am bani la mine dar, daca ma duci, îti dau 4 milioane când ajungem acolo. E bine?
- Pleacă de-aici fraiere!
Câteva săptămâni mai târziu același tip iese din cazinou dupa ce
caștigase câteva zeci de milioane. În parcare îl asteptau un șir întreg
de taxi-uri din care ultimul era al tipului care l-a refuzat. După ce
pune la cale un plan de razbunare pe taximetrist, se duce la primul taxi
și zice:

>> Află cum să renunţi la fumat în doar 2 zile! ➥

- Sefule, cât mă costă să mă duci până la Giurgiu?
- 3 milioane
- Îti dau 10 mil daca la sosire îmi faci un se* oral.
- Pleaca de-aici ******iule!
Se duce la al doilea taxi:
- Sefule, cât mă costă să mă duci pana la Giurgiu?
- 3 milioane
- Îti dau 10 mil dacă la sosire îmi faci un se* oral.
- Pleacă de-aici poponarule!
Face același lucru cu toți iar când ajunge la ultimul zice:
- Sefule, cât mă costă să mă duci până la Giurgiu ?
- 3 milioane
- Îti dau 4 milioane dacă înainte de plecare te lauzi la toți ceilalți taximetriști că pleci la Giurgiu.😀😂😁
Este un banc tratati-l ca atare!

Citește și: