joi, 2 aprilie 2020

Ion și Gheorghe se întorc acasă după o călătorie la București: "Măi Ioane, cât face trenul pâna la Cluj?"

Ion și Gheorghe se întorc acasă după o călătorie la București. Ajung la gara, se urcă în trenul de Cluj, își găsesc două locuri.
- Măi Ioane, cât face trenul pâna la Cluj?
- Mult, mă. Toata ziua.
- Si ce facem noi atâta timp?
- Păi, ce sa facem, vorbim.
- Si ce să vorbim noi toată ziua, mă?
- Știu eu? Hai să spunem ghicitori.
Zis și făcut.
- Ia zi, Gheo, ce e mic, negru și stă la mine în curte?
Trece un timp, ajunge trenul pe la Ploiesti.
- Auzi Ioane, da' are blana?
- Are, mă.
Pe la Brasov Gheorghe întreabă din nou:
- Ioane, are si patru picioare?
- Are, mă.
Spre Sighișoara dialogul continua:
- Și îl ții în lanț, mă?
- Da, îl tin în lanț.
La Blaj:

>> Cum poți vindeca durerea articulară și osteocondroza ➥

- Nu-i așa că e rau? Mușcă, nu?
- Mușcă, mă, dacă nu te știe.
Ajunge trenul și la Teiuș.
- Mă Ioane, n-o fi câinele?
- Ba câinele-i, mă. Da' tu mare prost esti! Ce ți-a trebuit atâta timp ca să ghicești?
În gară la Apahida raspunde și Gheorghe, supărat: