luni, 16 martie 2020

"Jurnalul unui bărbat căsătorit în carantină": "Sunt fericit, dupa 20 de ani o nouă luna de miere"

"Ziua 1. Sunt fericit, dupa 20 de ani o nouă lună de miere, seara nu o doare capul și uita de post, magic.
2. Am facut picnic în balcon, am constatat că în soare are ochii verzi.
3. S-a îmbracat sexy, fară să vreau am ascuns verigheta când am vazut-o.
4. Diseară diversificam, ea asistentă medicală și eu instalator.
5. Facem sarmale împreună ca în scena cu olaritul din "Ghost".
6. A început să o doara capul seara, îmi cade bine.
7. Ma plictisesc, oribile conservele de fasole.
8. Pescuiesc din balcon, dau cu cârnaciori din conservă la bichon, mi-a rupt guta un maidanez, trebuia sa pun de o sută ca pentru somn.
9. Am ramas fara bere, am ochit la et.1 în balconul lu' Gicu o navetă de bere, încerc sa o pescuiesc dar am agațat un bax de faină, copiii lu' ăla de la 2 țipă și țopaie în balcon "mamiii, ninge afara!".

>> Cum este posibil sã îti schimbi forma nasului de acasa ➥

10. Nu mai avem țigari și ne uitam urât unul la altul, cred ca îmi pune ceva în cafea.
11. Nu putem sa dormim noaptea de aia de deasupra, țipete și le scârțâie patul, cred ca sunt în primele zile de carantina.
12. Ma risc, ies dupa țigari și bere, mă îmbrac cu o rochie de când era gravida nevasta-mea, ciorapi cu chilot, peruca neagra. Ma machiaza Veta și mă pune sa merg ca manechinele alea sfrijite, ma enerveaza cu "mergi de parca și s-a rupt apa, mergi macar ca Becali". Am ieșit, babele în scara blocului se uita lung dupa mine ca la "Ai stil" și bârfe "de când sta parașuta asta în bloc la noi?".
La butic jur că blonda din față este Gicu de la unu (el e), ne facem cu ochiul și bezele, un cocalar "ale dracu lesbi ca urâte mai sunteți", la ieșire Gicu ținând grațios naveta de bere "sugi pwla misoginule!" cu voce tabagica, cocalarul s-a cacat pe el de frica.
Pâna la scara am sudat trei țigari, babele tot acolo, una "țoapelor" eu n-am rezistat "moartelor".
13. Noroc ca avem țigări că eram în pragul divorțului.
14. Am scăpat, dracu mai stă în carantină."😀😂😁
Este un banc tratati-l ca atare!

Citește și: