miercuri, 18 martie 2020

Un tip proaspăt căsătorit pleacă în delegație: "Cum să lase acasă singură o asemenea frumusețe de femeie!!"

Un tip proaspăt căsătorit pleacă în delegație două săptămâni.. Unde mai pui că era și gelos foc...
Ce să facă?? Cum să lase acasă singura o asemenea frumusețe de femeie!! Se întâlnește cu un prieten și-i zice:
- Uite, trebuie să plec în delegație și tare mi-i în grija cu soția mea!!
- Dacă se dă altul la ea cât sunt eu plecat?? Și unde mai spui, ca-i frumușică foc, când ies cu ea pe stradă toți întorc capul dupa ea!!!
- Te învaț eu cum sa faci!! Te duci și când nu este ea acasă bagi sub pat în dreptul locului unde doarme o oala cu smântâna... De plasa patului legi o lingură dar numai atât.. Să nu se atingă de smântâna... Și faci proba... Te sui în pat și dacă lingura nu s-a atins de smântâna e bine!!

 >> Cum poți vindeca durerea articulară și osteocondroza ➥

- Dacă ea o sa mai fie în pat cu unul, atunci lingura va intra în oala cu smântână și ai dovada ca te-a înșelat!! Și când vii îmi spui și mie!!!
Pleacă tipul în delegație și la o vreme se întâlnesc...
- Ia zi-i, că-s tare curios!! A intrat lingura în oala cu smântâna????
- Da de unde???? Toată smântâna s-a facut unt!!!😀😂😁
Este un banc tratati-l ca atare!

Citește și: