vineri, 13 august 2021

O pereche de pensionari s-au dus la restaurantul unde au avut prima întâlnire...


O pereche de pensionari s-au dus la restaurantul unde au avut prima întâlnire...
– Îți aduci aminte cum ne-am cunoscut acum 50 de ani...? Seara am ieșit din restaurant fericiți și am luat-o pe străduța aia întunecoasă, iar apoi , știi tu …
– Bineînțeles că-mi aduc aminte, zice bătrâna, și-i face cu ochiul chicotind...
– În amintirea acelor vremuri trecute, hai să mai încercăm o dată să repetăm figura aia care-ți plăcea ție...!!
Plătesc ei nota și se îndreaptă sprinteni spre străduța întunecoasă...
O pereche de tineri, de la o masă vecină, auzind conversația, își propun să-i urmărească. Ies după cei doi bunici și-i țin sub observație de la colțul străduței.
Ajunși lângă un gard de plasă, bătrâna și-a ridicat rochia, bătrânul și-a dat jos pantalonii, apoi o îndoaie pe bătrână de mijloc, în timp ce ea se ținea de plasa de la gard...


Au urmat 2 ore de nebunie... Tinerii urmăritori au rămas mască, de jur împrejur zburau picioare și mâini, icneli,  opinteli , gemete...Kamasutra era minciună... Așa sex nu mai văzuseră tinerii niciodată...!
La urmă, bătrânii picară lați în iarbă.
Hotărâți  să afle cum fac ăștia de rezistă așa la 70 de ani, s-a apropiat băiatul , care era mai curios și a întrebat...:
– Domnule, în viața mea n-am văzut așa ceva, sunteți extraordinari...!! Cum ați făcut de sunteți și la bătrânețe atât de activi...? La tinerețe cum erați...nici nu-mi pot imagina...!?!
Lungit în iarbă , răvășit și cu părul vâlvoi, bătrânul răspunde gâfâind...:
– … acum 50 de ani, în împuțitul ăsta de gard, nu era curent electric…!!!!😅😇😆
Este un banc tratati-l ca atare!

Bonus

Doi ciobani…:
-Mai, Ioane, mare lucru îi benocu’ asta!…
-Ce-i al?…
-Un asa ceva de te uiti prin el si vezi tot ce-i departe ca si cum ar fi lânga tine…
-…Si ce faci tu cu el?
-Îmi place sa ma uit sara în casile oamenilor sa vad ce fac…Uite, alalta sara, te-am vazut ce îi faceai lu Maria …Ce fain o fost!…
-…Stii ceva, Gheorghe? Fac ceva pe benoclu ala, ca nu-i bun de nimic! Eu nici n-am fost acasa alalta sara!…😇


In avion, o tipa si langa ea statea Bula. Tot discutand afla ca femeia realizeaza un experiment: sa faca amor cu barbati din
toate rasele globului si apoi sa realizeze apoi o statistica:
– Vai, dar asta este foarte interesant!spuse Bula. Si cum va merge experimentul?
– Foarte bine! Doar un scotian si un indian imi mai lipseste din repertoriu…
– Pe mine ma cheama Kate, pe dumneavoastra?
– A… eu ma numesc McMurphy Ochi de soim!😅

Citeşte şi: