duminică, 8 august 2021

Un tip pe malul unui lac, dadea la peste cu o undita: "O femeie trece pe acolo si-l vede"


Un tip pe malul unui lac, dadea la peste cu o undita. Intre timp se juca cu o caramida. 
Cand se aseza pe ea, cand o punea sub brat,ba o punea dupa ceafa... 
O femeie trece pe acolo si-l vede. Curioasa il intreaba ce face cu caramida. Tipul:
- Daca stai o data iti spun.
- Mai nesimtitule, eu te intreb frumos si tu imi propui lucruri indecente? 


Pleaca femeia dar curiozitatea feminina nu-i da pace. Vine si-l intreaba iar ce face cu caramida.
- Daca stai odata iti spun.
- Bine, stau o data, da spune-mi.
O lucreaza tipul dupa care-i spune:
- La undita n-am prins nimic dar la caramida esti a treia.😅😇😆
Este un banc tratati-l ca atare!

Bonus

Era odată Bulă la ţară, cu bunicul lui, afară erau 40 de grade şi ei de zor strângeau fânul în timp ce toţi vecinii stăteau şi se hlizeazu la barul din margine şi beau bere rece. Bulă, văzând, îi zice bunicului :


– Bunicule, nu e corect, noi murim de cald cu toropeala asta de afară, iar vecinii râd de noi, în timp ce se răcoresc la bar, consumând bere rece.
După un timp de cugetare, bunicul îi zice :
– Lasă măi Bulişor, că la iarnă se va întoarce roata. Atunci noi vom sta afară pe răcoare, când ei vor sta înăuntru…😅


O blonda merge la doctor si se plange ca o dor toate.
-D-le doctor, daca ma ating cu degetu pe cap ma doare, daca ma ating pe picior ma doare, daca ma ating pe burta iara ma doare...ma dor toate..ce am?
Dr:Esti blonda naturala?
Blonda:Da
Dr:Atunci ii clar, ai degetu cu care te atingi rupt .😇
Sunt bancuri si trebuie tratate ca atare!

Citeşte şi: