joi, 17 iunie 2021

Un vapor se scufunda in mijlocul oceanului. "O singura tipa scapa"


Un vapor se scufunda in mijlocul oceanului. 
Vin rechinii si mananca tot ce misca.
O singura tipa scapa.
Seful rechinilor:
– Rechin Micky, du-te dupa fata!
Se-ntoarce rechin Micky asudat dupa o ora:
– Sefu’, permiteti sa raportez: fata înoată mai repede ca mine!
Seful rechinilor:
– Rechin Picky, du-te dupa fata!
Dupa doua ore se intoarce rechin Picky, terminat de oboseala:
– Sefu’, permiteti sa raportez: fata inoata mai repede ca mine!
Seful rechinilor:
– Rechin Bula, du-te dupa fata!


Dupa vreo opt ore se-ntoarce rechin Bula plin de nervi, cu dintii tremurand:
– Sefu’, am inotat si-am inotat si cand a fost gata s-o ajung, si-a dat rochia jos!
– Si?
– Si-a inotat si mai repede. Si m-am ambitionat, si m-am zbatut si cand a fost gata s-o ajung, si-a dat sutienul jos!
– Si?
– Si-a inotat si mai repede! Si m-am enervat si-am dat din toate inotatoarele si cand am fost gata s-o insfac, si-a dat chilotii jos!
– Si?
– Si mi s-a sculat cârma si-am luat-o la dreapta…😅😇😆
Este un banc tratati-l ca atare!

Bonus

O blonda ramane cu Tico in pana. Deschise capota si incerca sa afle care este defectiunea.
Avand un decolteu mai generos, unul din sani i-a iesit afară in momentul in care se apleca asupra motorului.
Observand, s-a ridicat, l-a introdus la locul lui si s-a aplecat din nou, concentrata asupra cauzei defectiunii, moment in care i-a iesit si celalalt san din decolteu.
Niste copii care asistau de pe margine la aceasta scena au inceput sa strige domnisoarei:
- Tanti, nu-i mai dati sa suga ca oricum nu mai creste...😅


Doi ciobani merg la un restaurant mediteranean. Dupa ce citesc meniul il intreaba pe chelner:
– Dom’le draga, ce is acelea fructe de mare?
– Caracatita, calamar, rac, creveti, raspunde chelnerul.
– Apoi bag de seama, zice unul dintre ciobani, dupa cum zici dumneata, vulpea, ursul si lupu’ is fructe de padure!😇
Sunt bancuri si trebuie tratate ca atare!

Citeşte şi: