duminică, 30 mai 2021

Domnule doctor, am o problema, nu-mi ajunge numai barbatul meu. "Sunteţi tânăra, mai luati-va un amant"


Domnule doctor, stiti am o problema, nu-mi ajunge numai barbatul meu…
– Se poate, sunteţi tânăra, este normal, se mai întâmpla, mai luati-va un amant…
– Pai stiti, mi-am luat…
– Si tot nu va ajunge?
– Pai sa vedeţi, nu…
– Se poate, sunteţi tânăra, este normal, se mai întâmpla, mai luati-va unul…
– Pai stiti, mi-am mai luat…
– Si tot nu va ajunge?
– Pai sa vedeţi, nu…


Se poate, sunteţi tânăra, este normal, se mai întâmpla, mai luati-va unul…
– Pai mi-am mai luat…
– Si cum cu un bărbat si trei amanţi tot nu va ajunge?
– Pai sa vedeţi, nu…
– Ei mai luati-va un amant!
– Pai mi-am mai luat…
– Si tot nu va ajunge?
– Pai nu!
– Ei atunci e grav…
– O domnule doctor, va rog dati-mi o adeverinţa ca sunt bolnava, ca barbatu-meu zice ca sunt curva!😏😑😐
Este un banc tratati-l ca atare!

Bonus

Discutie intre soti:
– Iubitule, de ce mă iubeşti?
– Pentru că eşti frumoasă, inteligentă, atrăgătoare, superbă, extraordinară! Dar tu? Tu de ce mă iubeşti?
– Te iubesc pentru că eşti sincer!😅


Intr-o zi ca oricare alta, suna telefonul in cabinetul unui doctor.
– Alo, domnule doctor, sotul meu s-a imbatat si a inghitit doua sigurante, o dioda, o rezistenta si nu mai stiu ce alte dracovenii de la un televizor mai vechi de-al nostru. Ce sa fac cu el?
– Ati incercat sa-i puneti o antena?😇
Sunt bancuri si trebuie tratate ca atare!

Citeşte şi: