joi, 29 aprilie 2021

O tipă la ginecolog: "Doctorul îi cere să se dezbrace şi observă litera 'O' pe pieptul ei"


O tipă  la ginecolog: 
Doctorul îi cere să se dezbrace şi observă  litera 'O' pe pieptul ei:
- Domnisoara nu va suparati dar imi puteti explica ce este cu O-ul de pe pieptul dumneavoastra.
- Prietenul meu este student la Oxford si cand facem amor nu-si mai da tricoul jos si imi ramane imprimat O-ul de pe tricou...


Urmatoarea tipa care vine avea un 'M' pe piept la care doctorul ii spune:
- Lasati-ma sa ghicesc, prietenul dumneavoastra este student la Michingan???
La care tipa spune:
- Nu, prietena mea e studenta la Wisconsin.😅😇😆
Este un banc tratati-l ca atare!

Bonus

Într-o seară, un iepuraş intră într-un bar şi întreabă:
– Cât costă o picătură de vodcă?
Barmanul îi răspunde că nimic.
Atunci iepuraşul spuse:
– Bine, atunci daţi-mi şi mie 1000 de picături.😇


O blondă sună la o prietenă:
- Cum iți merge?
- Foarte bine. Prietenul meu mă iubește.
- Scuză-mă atunci, te sun mai târziu!😅
Sunt bancuri si trebuie tratate ca atare!

Citeşte şi: