sâmbătă, 15 august 2020

Se întâlnesc trei oșence, foste prietene din copilărie: "Apoi, dragili meli, mi-am luat un ficior mândru, chipeș, puternic"


Trei oșence, foste prietene din copilărie, colege de școala mai târziu, se întâlnesc dupa mai mulți ani, deja mature. După îmbratișarile de rigoare și întrebari ca “ce mai faci?” etc., ajung la subiectul urmator:
D-apoi tu Marie, luatu-te-ai?
– Luat dară!
– Și cum-ui?
– Apoi, dragili meli, mi-am luat un ficior mândru, chipeș, puternic, numai că ari un beteșug!
– Dusu-l-ai la doftor?
– Dus.
– Și ce-o zis doftoru’?
– O zis că-i surd de-o ureche!
– No las că nu-i bai, doar nu trebuie să auda toate cele!
– D-apoi tu Anuța, tu luatu-te-ai?
– D-apoi cum?
– Și-al tau cum-ui?
– Doamne că al meu îi ca o catană, mere țanțos pe uliță și îi tare ca un taur, frumos ca soarele, da’ are un beteșug!

>> Cum să slăbești 43 kg și să începi din nou o viața normală >>

– Dusu-l-ai la doftor?
– Dus.
– Și ce-o zis doftor?
– O zis că-i chior de un ochi, nu vedi bine!
– No las’ că nu-i bai, doară nu trebuie să vadă chiar toate cele!?
– D-apoi tu Minodora, tu luatu-te-ai?
– Păi tu fetelor eu mi-am luat un ficior cum nu sa mai există pe suprafața pământului! Păi al meu îi cat bradul, îi destept, puternic ca un urs, frumos ca o icoană, da are și al meu un beteșug!
– Da’ ce beteșug are, bată-l norocu’?
– Păi al meu dimineata mă … , la amiaza mă … , seara mă … !!!
– Și dusu-l-ai la doftor?
– Dus.
– Și ce-o zis doftoru’?
– O zis că n-are ținere de minte.😀😂😁
Este un banc tratati-l ca atare!

Citește și: