vineri, 27 martie 2020

Un tip vine și îsi găsește soția dezbrăcată pe hol: "Ce faci dragă, întrebă soțul? Uite dragul meu, am facut yoga"

Un tip vine și îsi găsește soția dezbrăcată pe hol făcând spagatul.
- Ce faci aici dragă, întrebă soțul?
- Uite dragul meu, am facut yoga, aici pe hol și numai pot să mă ridic că mi s-a lipit păsărica ca o ventuză de gresie.
Încearcă tipul sa o ridice, nu reușește! Cheamă și vecinul să-l ajute, nimic.
 Nu ai un ciocan să spargem gresia din jurul păsăricii, întrebă vecinul?
- Esti nebun? Zice soțul... O placă mă costă 150 euro! Mai bine mă duc să chem salvarea! Pleacă tipul și când vine, vede ca vecinul se juca tzatzele nevestii.

>> Cum să slăbești 26 kg și să începi din nou o viața normală ➥

- Tu ce faci acolo, mă?
- Păi m-am gândit să o excit... să se umezească... poate putem să o împingem în bucătărie, că acolo e gresia mai ieftină.😀😂😁
Este un banc tratati-l ca atare!

Citește și: