duminică, 22 martie 2020

O femeie foarte atrăgătoare intră împreună cu bunica sa într-un cabinet medical

O femeie foarte atrăgătoare intră împreună cu bunica sa într-un cabinet de medicină generală.
- Am venit pentru o examinare, îi spune tânăra femeie doctorului.
- În regulă, spune doctorul. Mergeţi după paravan şi dezbrăcaţi-vă.
- Nu, bunica mea e cea care nu se simte prea bine.
- Am înţeles, spune doctorul. 
Doamnă, vă rog să scoateţi limba...😀😂😁
Este un banc tratati-l ca atare!

>>  Cum să slăbești 26 kg în patru săptămâni ➥

Două prietene stau de vorbă

Două prietene stau de vorbă: 
– Draga mea, am auzit că divorțezi!
– Este adevarat!
– În cazul acesta, ți-aș putea recomanda un avocat bun.
– Îti multumesc, draga mea, dar deja mi-am găsit un inginer simpatic!😀😂😁
Este un banc tratați-l ca atare!

Citește și: