duminică, 23 februarie 2020

Trei tipi într-un bar se lăudau cu cadourile de 8 Martie pe care le-au facut nevestelor

Trei tipi într-un bar se lăudau cu cadourile de 8 Martie pe care le-au facut nevestelor.
Primul: Ce i-am cumparat eu soției mele ajunge la o suta în 7 secunde, are culoarea roșie și se potrivește perfect cu ținuta ei…
Ceilalți: Ce i-ai luat?
Primul: Un Ferrari.
Al 2-lea: Eu i-am luat ceva nevestei mele care ajunge la o suta în 5 secunde, e de culoare neagră și se potrivește perfect cu ea…
Ceilalți: Ce i-ai luat?
Al 2-lea: Un Bugatti.
Al 3-lea: Eu i-am luat ceva nevestei mele care ajunge la o suta aproape într-o secundă!

>> Cum poți vindeca durerea articulară și osteocondroza ➥ >>

Ceilalți mirați și neîncrezători: Ce i-ai luat?!
Al 3-lea: Un cântar.😀😂😁
Este un banc tratati-l ca atare!

Citește și: