luni, 17 februarie 2020

La pescuit cu piatra: "Stă un pescar pe malul apei cu un băt într-o mână"

Stă un pescar pe malul apei cu un băt într-o mână iar în cealaltă o piatră și este observat de o trecatoare care îl întreabă curioasă?
– Ce faci d-le prinzi pește?
– Da.
– Da cu piatra ce faci?
– Ei doamnă aici e tot secretul pescuitului în această piatră.
– Hai spune-mi si mie că și soțul meu e pescar și de câte ori vine fară pește mă cearta, să-i spun și lui măcar o să am liniște.
– D-nă dacă stai odata am sa-ți spun.
– Nesimțitule, porcule….. și pleacă femeia mai departe, pe drum se gândește că doar nu are contor la păsărică și o să aibă liniște acasă, așa că se întoarce la pescar.

 >>  Folosind această metodă veți arăta mai tânără cu 15 ani  >>

– Bine, d-le fie.
Se apucara ei de treaba dupa care d-na primește următorul răspuns:
– Auzi d-nă cu bătul asta n-am prins nici un pește, dar cu piatra asta d-ta ești a treia pe ziua de astăzi. 😀😂😁
Este un banc tratati-l ca atare!

Citește și: